Halaman

Ahad, 28 Ogos 2011

Sudah hampir ke garisan penamat

Insya-Allah, sudah hampir.

Proses penulisan sambungan kepada Transgenesis: Bisikan Rimba sudah berada di fasa terakhir. Saya juga sudah mengemaskan jalan cerita sambungan ini. Walaupun proses penulisan belum berakhir, hakikatnya saya terasa sedikit lega kerana sudah hampir melangsaikan hutang yang tertunggak ini.

Transgenesis: Bisikan Rimba terbit pada tahun 2009 yang lalu. Sudah dua tahun namun sambungannya masih belum terbit. Insya-Allah saya berharap sambungan kisah ini akan menemui pembaca pada awal 2012 nanti. Walaupun penulisan siap nanti, manuskrip ini masih perlu melalui proses penyuntingan, reka letak dan percetakan sebelum buku ini berada di pasaran.

Bagaimanakah kisahnya kali ini? Apakah pengembaraan yang akan dilalui oleh Flora dan watak-watak lain? Saya harap pembaca dapat bersabar. Saya berdoa kisah ini tidak mengecewakan pembaca.

Apa pula tajuk sambungan ini? Keputusan akhir berada di tangan penerbit, namun tajuk yang saya cadangkan ialah:
TRANSGENES2S: MAWAR TANPA KUNTUM

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

adakah novel kedua ini adalah novel terakhir?

Isyane Syamimi Ishak berkata...

ni dah march 2012...dah terbit ke blum ye??